Портфоліо директора

Директор
Миколаївської
загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів № 28
Миколаївської міської ради
Миколаївської області
КЕРІВНИК НОВОЇ ГЕНЕРАЦІЇ,
МАГІСТР УПРАВЛІННЯ,
ЧЛЕН АСОЦІАЦІЇ КЕРІВНИКІВ ШКІЛ УКРАЇНИ.
НАГОРОДЖЕНА ПОЧЕСНОЮ ГРАМОТОЮ
МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ,
НАГРУДНИМИ ЗНАКАМИ:
«ВІДМІННИК ОСВІТИ УКРАЇНИ»,
«ВАСИЛЬ СУХОМЛИНСЬКИЙ».

Творче кредо директора:

«Творчого вчителя підтримувати завжди і всюди»
Притаманними рисами характеру є:
  • висока компетентність,
  • ерудиція,
  • толерантність,
  • відповідальність,
  • вимогливість,
  • порядність.
Головною метою управління школою є:
  • створення умов, за яких відбувається зростання особистості педагога, з’являються мотиви до самореалізації.
Основнi завдання в системі управління Звоник В.І.:
  • Виконання функціональних обов’язків на найвищому рівні.
  • Створення морально-здорового клімату в педагогічному колективі, атмосфери довіри, взаємоповаги, відсутності напруженості.
  • Підвищення рівня зацікавленості професійного зростання.
  • Стимулювання творчості працівників, прояву ініціативи.
  • Створення позитивного іміджу навчального закладу.
  • Співпраця з батьківською громадськістю.
Функції керівника нової генерації навчальним закладом:
Ефективне управління навчальним закладом
залежить від рівня аналітичної
діяльності директора.

Віра Іванівна сповнена творчих задумів, виступає з лекціями перед педагогами і громадськістю, популяризує реформування освітнього процесу в засобах масової інформації.

Вона автор багатьох праць з питань управління закладом:

  • Формування життєвої компетентності (ІІ Всеукраїнська конференція, жовтень 2003 рік.)
  • Управління впровадженням інтегрованої особистісно-орієнованої технології (ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція, квітень 2004 рік).
  • Управління навчальним закладом в умовах реалізації освітніх інновацій (IV Всеукраїнська конференція, грудень 2005 рік)

Школа завжди схожа на свого директора, бо від його професіоналізму, мобільності, готовності до змін, творчого підходу до справи залежить доля освіти в Україні.