Дистанційна форма навчання. З досвіду роботи ЗЗСО № 28

Дистанційна форма навчання.
З досвіду роботи ЗЗСО № 28

Національною стратегією розвитку освіти в Україні на період до 2021 року проголошено курс на підвищення доступності якісної освіти відповідно до вимог інноваційного сталого розвитку суспільства, чому сприяє впровадження в освітній процес закладу дистанційної освіти. Під час призупинення освітнього процесу така форма навчання набуває особливої актуальності.
З метою забезпечення якості освіти, у нашому закладі створено робочу групу «Навчаємося дистанційно» до якої входять адміністрація, керівники методичних об’єднань освітніх галузей, класоводи 1-4-х, класні керівники 5-11-х класів. У режимі онлайн батькам та здобувачам освіти повідомляється про призупинення освітнього процесу, оперативно проводяться інструктажі з техніки безпеки життєдіяльності зі школярами.
Вчителями-предметниками здійснюється постійний зв’язок з усіма учасниками освітнього процесу через всесвітню мережу Інтернет (власні блоги педагогів, офіційний сайт закладу (рубрика “Новини”), групи класів, створені в мобільному додатку «Вайбер»): додаються посилання на електронні бібліотеки, підручники та посібники, онлайн уроки (також через ютуб), завдяки використанню хмарних технологій широко використовуються інтерактивні вправи, тестові завдання як для опрацювання конкретних тем, так і для якісної підготовки до ДПА та ЗНО.
Такі сучасні дистанційні форми роботи дають змогу школярам не лише самостійно опрацьовувати необхідний теоретичний матеріал, а й здійснювати зворотній зв’язок із вчителем, який має змогу перевірити здобуті знання, отримавши результати тестування з теми, і надати здобувачу освіти конкретні рекомендації, надіславши їх електронною поштою, або зв’язавшись по скайпу.
Така діяльність позитивно впливає на розвиток у школярів ключових умінь і навичок: самостійно шукати і опрацьовувати інформацію; виділяти головне та створює передумови для самоорганізації, самовдосконалення особистості, її самореалізації в дорослому житті.

Written by

Vivamus vel sem at sapien interdum pretium. Sed porttitor, odio in blandit ornare, arcu risus pulvinar ante, a gravida augue justo sagittis ante. Sed mattis consectetur metus quis rutrum. Phasellus ultrices nisi a orci dignissim nec rutrum turpis semper.

Comments are closed.