


Під цим гаслом 03 квітня в Миколаївському ліцеї №28 відбувся тренінг для педагогічних працівників «Традиційні та не традиційні форми, методи та прийоми оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти на засадах компетентнісного, діяльнісного, особистісно – зорієнтованого підходів». У ході тренінгу вдалося не лише розглянути сучасні освітні сервіси, платформи та програми, а й обмінятися досвідом щодо їх використання з метою мотивації та оцінювання здобувачів освіти.
Найбільше зручними для використання на уроках вчителі назвали платформу «Сlassroomscreen», додатки Google, дошку Padlet та програму «Canva», сервіси яких активно застосовують під час уроків та позакласних заходів. Доповідачі на практичних заняттях продемонстрували присутнім можливості освітніх сервісів та фрагменти власних уроків з їх використанням.
Під час тренінгу педагоги ліцею розв’язували педагогічні задачі на визначення об’єктивності/необ’єктивності оцінювання навчальних досягнень учнів, поділилися своїми проблемами щодо впровадження формувального оцінювання в процесі дистанційного навчання та накреслили шляхи їх вирішення.