З того, як учень ставиться до оцінки,
поставленої вчителем, можна зробити
висновок про те, як він ставиться до
вчителя.
В. Сухомлинський

Під цим гаслом 03 квітня в Миколаївському ліцеї №28 відбувся тренінг для педагогічних працівників «Традиційні та не традиційні форми, методи та прийоми оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти на засадах компетентнісного, діяльнісного, особистісно – зорієнтованого підходів». У ході тренінгу вдалося не лише розглянути сучасні освітні сервіси, платформи та програми, а й обмінятися досвідом щодо їх використання з метою мотивації та оцінювання здобувачів освіти.
Найбільше зручними для використання на уроках вчителі назвали платформу «Сlassroomscreen», додатки Google, дошку Padlet та програму «Canva», сервіси яких активно застосовують під час уроків та позакласних заходів. Доповідачі на практичних заняттях продемонстрували присутнім можливості освітніх сервісів та фрагменти власних уроків з їх використанням.
Під час тренінгу педагоги ліцею розв’язували педагогічні задачі на визначення об’єктивності/необ’єктивності оцінювання навчальних досягнень учнів, поділилися своїми проблемами щодо впровадження формувального оцінювання в процесі дистанційного навчання та накреслили шляхи їх вирішення.
Ми, вчителі, не зупиняємо на досягнутому, адже знаємо, щоб встигнути за всіма новаціями у нашому медіа світі потрібно рухатися тільки вперед, самовдосконалюватися та постійно освоювати найсучасніші освітні сервіси, щоб завжди йти в ногу з часом та мотивувати наших учнів до нових звершень!

Written by

Vivamus vel sem at sapien interdum pretium. Sed porttitor, odio in blandit ornare, arcu risus pulvinar ante, a gravida augue justo sagittis ante. Sed mattis consectetur metus quis rutrum. Phasellus ultrices nisi a orci dignissim nec rutrum turpis semper.

Comments are closed.